Instagram

https://www.instagram.com/beautyofthefarnorth/

mandag 1. april 2013

Vårtegn?!

Hagen min ser sånn ut akkurat nå

 
Med andre ord er det vanskelig å se etter noen vårtegn ute. Men hvor overrasket jeg ble når jeg fant denne potten i kjellern.
 
Det var mitt første forsøk med å la potter med noen planter overvintre i kjellern. Jeg har ikke tenkt på at det  sjeldent er minusgrader der nede. Jeg var nødt til å ta potten med løkplanter inn, siden det er dårlig med lys i kjellern, men krokus hadde intensjoner til å blomstre likevel. Slike vårtegn vil jeg gjerne nyte hjemme i stua :-)
 
 
Krokus "Blue Bird"
 
 

6 kommentarer:

  1. Så heldig du er som kan ta fram slike vårlige herligheter i

    SvarSlett
  2. Flott krokus! For en hyggelig overraskelse:)
    Hyggelig at du vil være med på 'Vårtegn' - bloggen din er lagt til i deltakerlisten.
    Ha en fin uke.

    SvarSlett
  3. Herleg med vårteikn i stova når det ikkje er noko å finne ute :)

    Ha ein fin søndag :)

    SvarSlett
  4. Jammen holder vinteren tak hos deg. Det går litt fremover her sør, men ikke mange vårtegn å finne ute. Vi får piffe opp stemningen inne:) Ha en god uke!

    SvarSlett
  5. For en flott overraskelse. Fint å kunne ha vårtegn inne når vinteren er så stanhaftig ute :)

    Ha en fin dag!!

    SvarSlett
  6. Tusen takk fo koselige ord, alle sammen:-)))

    SvarSlett