Instagram

https://www.instagram.com/beautyofthefarnorth/

lørdag 5. april 2014

Jeg drømmer...mens uværet stormer

Det snør uten stans her i nord og på toppen av det ble arbeidsuken avsluttet med storm. Nå er vi innestengt hjemme og hører på hvordan vinden rister hele huset. Stuevinduet er dekket med snø.


Vi ser knapt nabohusene nedenfor.


 Snøskutere står dekket tett med snø. Det blir ikke skutertur denne helgen heller.


Men jeg klager ikke.
Jeg synes det er koselig å være hjemme og bla gjennom solfulle bilder tatt på Fuerteventura i vinterferien.
Jeg ser på bilder og drømmer...

Jeg drømmer om at i år vokser mine bunndekkende planter seg tett og lager et fint grønt teppe som mykner opp stein partiene.



Jeg drømmer om en hage full av vakre og fargerike blomstrer




Jeg drømmer om at alle planter i hagen min, uansett farge, form eller struktur føler seg velkommen.


Jeg drømmer om en frodig skråning


og at mine samplantingsideer blir realisert.

 
Jeg drømmer også om flere krukker                                                                             
 
 
fulle av flotte samplantinger
 
Jeg drømmer om en levende hage full av liv og lyder fra barn og insekter. 
 

Sist men ikke minst drømmer jeg om den tiden når jeg kan nyte farger og lukt av planter i min egen hage...


Ønsker alle sammen en god helg og drømmer som går i oppfyllelse.

Les og del dine helgegleder hos Vivishagerom

4 kommentarer:

  1. Hei
    Det er en stor trøst å se på sommerbilder, når vinteren herjer ute. Håper virkelig at våren også kommer til deg snart.
    Veldig hyggelig at du ville dele din helgeglede. Ønsker deg en kjempe fin søndag. Klem Vivi

    SvarSlett
  2. Huff...dette var nesten ille å se..nå vil vi jo ha vår,men April kan være lunefull..noe dere har fått merke.
    Godt du har deilige sommebilder og drømme deg bort i:))

    SvarSlett
  3. Så mange vakre og fargerik minner du har å varme deg å mens snøstormen river ute. Det er god terapi:)

    SvarSlett
  4. Jeg koser meg også med bilder fra sommeren og har god fyr i ovnen mens snøen laver ned. Ha ei fin uke i snykovet.

    SvarSlett