Instagram

https://www.instagram.com/beautyofthefarnorth/

lørdag 29. mars 2014

Helgeglede uten vårtegn:-)

Her har det snødd i 3 uker. Hagen min er godt beskyttet med et par meter snø og det er ingen vits å lete etter vårtegn:-)
I går kjørte jeg til nabokommunen og nøt landskapet. Det er bare 9 mils kjøretur, men man får en følelse av å havne på en annen tidssone. Mindre snø og asfalt på veien.

Det er favoritt plassen min i Finnmark. Det er noe magisk med den uansett årstid og vær. Jeg stopper bilen hver gang jeg kjører for å knipse noen bilder eller bare beundre naturen og få ro i sjelen.



På fjellet var det mange fine reinkalver, som er vanskelig å se siden de går nesten i et med snø.


 Flott turkis farge på is fossen

 
Tilbake til snøfull hjemkommune og noen "out of the window" bilder. På kafeen.                    
 
 
Utsikten fra stuevinduet vårt.
 

 
 Selv om det er full vinter, får jeg uimotståelig vårfølelse når jeg leser "vårtegn"- innleggene her

http://ihagenvedskauen.blogspot.no/

og flere helgegleder hos Vivishagerom 

1 kommentar:

  1. Hei på deg. Selv om det er snø hos deg, så har dere en fantastisk flott natur. Jeg blir alltid litt satt ut av fjellene og havet. Våren kommer nok, og snøen vil smelte og da må du huske å nyte det.
    Tusen takk for at du ville være med på helgegleder. Veldig hyggelig.
    Klem Vivi

    SvarSlett