Instagram

https://www.instagram.com/beautyofthefarnorth/

mandag 14. august 2017

Leieboer i hagen min

Vi har fått en søt leieboer i hagen. Harepusen trives godt i høyt gress i den delen av hagen som ikke er ordnet.
 I noen dager prøvde jeg å ta bilde av ham gjennom åpent vindu, men i dag når han begynte å spise mine nyplantete stauder, gikk jeg ut med kamera. Modellen var ikke lettskremt. Han var litt forsiktig i begynnelsen, men fortsatt å spise etter hvert.
 Her er han tatt på fersken. Etter at jeg har tatt dette bildet, begynte jeg å hysje på ham.


 Harepusen gjemte seg på favorittplassen hans i gresset og poserte derifra.

3 kommentarer:

  1. Helledussann så søt! De kan dessverre gjøre mye skade, men vakre skapninger er de :)

    SvarSlett
  2. Helt bedårende! Vi hadde en her noen uker for en del år siden.

    SvarSlett
  3. Hei Inna

    Ja hareunger er så søde:)

    Ha en dejlig ny uge

    SvarSlett